Social ranking

Social ranking a SEO

S příchodem sociálních sítí, jako je Facebook nebo Twitter, se hojně začalo diskutovat o tvz. social rankingu. Ten funguje na principu „Co je často sdíleno na sociální síti, musí přece být zajímavé“. Sami zástupci vyhledávačů uvedli, že s tímto principem pracují a přemýšlí, jak ho zohlednit ve vyhledávání.

Jak toho můžete využít vy jako běžný webmaster? Tvořte zajímavý obsah, který na sebe strhne pozornost. Umožňete návštěvníkům snadné sdílení jedním kliknutím pomocí linkovacích ikon. Vyzývejte čtenáře k aktivitě.

I vyhledávače jako Google pracují na vlastních sociálních sítích. Pokud například některý z vašich přátel má účet na Googlu, a tudíž i na Google circles, a „zalajkuje“ některý web, vy to v běžných výsledcích vyhledávání uvidíte.

Social ranking jednoduše vychází z konceptu obecné aktivity velkého množství návštěvníků. Zkoumá, co je skutečně zajímá, a výsledek ovlivní i výsledky v SERPu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>