Pozor na falešný PageRank při nákupu webů a domén

Falešný PageRank je poměrně častým problémem, se kterým se setkávají nezkušení obchodníci s weby. Na čem spočívá koncept falešného PR? Původní majitel na čas přesměruje web/doménu na jiné, vysoce hodnocené stránky, a původní web tak převezme toto hodnocení.

Před prodejem se přesměrování zruší, ale falešný PageRank nějaký čas zůstane. A nový majitel si tak bude myslet, že udělal výhodnou koupi. Místo toho naletí podvodníkovi.

Jak zjistit falešný PageRank

Naštěstí existuje více jednoduchých kroků k odhalení falešného hodnocení. Pokud budete kupovat web/doménu (pouze) z důvodu vysokého ranku, měly by tyto kroky být tím úplně prvním, co uděláte.

Řešení nabízí například služba na adrese checkpageranking.com, která ukáže, komu skutečné hodnocení PR patří.

Využít lze i přímo vyhledávání Googlu. Stačí před adresu domény zadat operátor „info:“. Např. ve tvaru info: domena.cz . Pokud se v SERPu zobrazí u dané položky adresa jiného webu, jde o falešný PageRank.

Falešný PageRank

Share
This entry was posted in SEO a SEM. Bookmark the permalink.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>