Na co si dát pozor při získávání zpětných odkazů

Oslovila vás nabídka registrace do X stovek internetových katalogů? Přemýšlíte o propagaci pomocí SEO lišty? Zvažujete jinou metodu „ověřeného linkbuldingu“? Před každou propagací se zamyslete a zjistěte si o ní něco. Přinášíme několik tipů a rad, čemu se vyhnout v procesu budování zpětných odkazů.

1. Upřednostňujte kvalitu před kvantitou

Méně je někdy více. V SEO to platí také. Autotirativní odkaz z významného zdroje je lepší než stovka nekvalitních linků z linkfarem (ty vám mohou navíc poškodit odkazový profil).

2. Obměňujte anchor text

Pokud byste pro váš web získávali odkazy pouze v jednom tvaru, bylo by to nápadné. Řešením je jak obměňování klíčových slov, tak i odkaz v podobě například www.nazevdomeny.cz. Pamatujte na to.

3. Postupujte plynule

Často se lze setkat s tím, že se nový web zaregistruje do katalogů, a tím další linkbuilding skončí. Během prvního měsíce tak stránky získají velký počet odkazů, stoupnou ve vyhledávačích, ale pak začnou stagnovat. Vyhledávače mohou jednorázový nárůst backlinků brát jako SPAM a web penalizovat.

Share
This entry was posted in praSEO, SEO a SEM. Bookmark the permalink.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>